Krydsfit - sommer

Krydsfit – den effektive funktionelle træning

Med denne træningsform opnår du stor fedtforbrænding samt styrke- og muskelforøgelse på kort tid. Træningsformen kombinerer intensitet, funktionalitet og variation i den helt rette blanding for at opnå de bedste resultater.

Krydsfit - Begynder (Som)

Dette er holdet for dig, som aldrig har prøvet krydsfit før. Du bliver introduceret til krydsfit som funktioneltræning, hvor du lærer de nødvendige tekniske løft og får kendskab til forskellige krydsfit workouts.

Se hold

Krydsfit - Letøvet (Som)

Det letøvede krydsfithold er for dig med en smule kendskab til krydsfit eller crossfit. Det er en fordel, hvis du har kendskab til de typiske styrkeløftsøvelser - squat, dødløft og clean.

Se hold

Krydsfit - Øvet (Som)

Vores øvede hold er for dig, som er hjemmevandt i at udføre WOD's (Workout Of the Day) og føler dig tryg og stabil i både de påkrævede tekniske færdigheder og i styrkeløftsøvelser som squat, dødløft og clean.

Se hold

 

På Krydsfit-holdene arbejder vi individuelt eller i par, og skifter fra indendørs- til udendørsaktivitet og mellem styrke- og konditionstræning. Vi isolerer aldrig en muskel, men lader hele kroppen arbejde mod belastningen. Metoden giver dig styrke, balance, udholdenhed og selvtillid, og til sidst vil du være i stand til at bære din egen kropsvægt på alle tænkelige måder.  Din deltagelse på Krydsfit giver dig også adgang til den fælles lørdagstræning; Lørdagstæsk. 

Fritræningstider: